Tytuł:
Twoja następna sprzedaż jest tuż pod Twoim nosem

Liczba słów:
519

Podsumowanie:
Zawsze pamiętaj, że ważniejsze jest Twoje własne postanowienie o sukcesie niż jakakolwiek inna rzecz. Abraham Lincoln

Słowa kluczowe:
niedrogie tworzenie stron internetowych, program do tworzenia witryn internetowych, tworzenie witryn internetowych, firma zajmująca się tworzeniem stron internetowych, narzędzie do tworzenia niestandardowych witryn internetowych, narzędzie do tworzenia witryn internetowych, najlepszy program do tworzenia witryn, narzędzie do tworzenia witryn dla małych firm, narzędzie do tworzenia projektów łatwe tworzenie witryn internetowych, blogowanie, blogowanie dla firm, witryna do blogowania, bezpłatne blogowanie

Treść artykułu:
Czy uważasz, że 80% Twojej sprzedaży najprawdopodobniej pochodzi od 20% Twoich klientów? W rzeczywistości dotyczy to niewątpliwie większości firm, małych i dużych. Oznacza to, że najprawdopodobniej następna sprzedaż będzie pochodzić od kogoś, kto już robił z tobą interesy.

Już w 1906 roku Vilfredo Pareto dowiedział się, że 80% majątku Włoch było w posiadaniu tylko 20% ludności. Pewnego dnia, po zbadaniu swojego ogrodu, zdał sobie również sprawę, że 20% jego strąków grochu stanowiło 80% jego plonów w tym roku. Czy była tu lekcja? To skłoniło go do zastanowienia się i niedługo potem ustanowiono „zasadę Pareto”. Z taką samą precyzją tę samą zasadę można zastosować do biznesu. Możesz to poznać jako regułę 80/20.

Ta mało znana zasada pozwala zrozumieć, jak należy prowadzić firmy. Zamiast wkładać całą swoją energię w nowy biznes, mądrze byłoby poświęcić rozsądną ilość czasu na śledzenie i obsługę ludzi, którzy już dali Ci biznes. Przecież już usunąłeś pierwszą barierę. Zwiększanie sprzedaży obecnych klientów powinno przychodzić naturalnie? tak długo, jak będziesz aktywnie śledzić i świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Co to dla Ciebie oznacza?

Wyobraź sobie, że około jedna piąta Twoich klientów czeka, aż zaoferujesz im coś nowego. Więc jeśli nie współpracujesz z obecnymi klientami, w rzeczywistości tracisz 80% potencjalnego biznesu. Oczywiście, jeśli początkowo zapewniłeś słabe doświadczenie, może tak nie być, ale w przypadku firm, które działają na zasadzie uczciwości, powinno to być naturalne.
Pomyśl o tym. Prawdopodobnie zainwestowałeś już dużo w zdobycie tego pierwszego interesu? planowanie, reklama, działalność promocyjna. Teraz nadszedł czas, aby rozwinąć ich „wartość dożywotnią”. Jest wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby okazać wdzięczność:

Boże Narodzenie i urodziny: świetny czas na przesłanie przemyślanego prezentu lub e-maila.

Weź udział w wydarzeniach: jeśli Twój klient organizuje coroczne imprezy charytatywne lub jakieś spotkania, upewnij się, że masz czas, aby wziąć udział i okazać swoje wsparcie.

Odnowienia: świetny czas na kontakt z bazą z powiadomieniem o odnowieniu, które wyraża Twoje szczere uznanie dla ich działalności.

Zachęty: umieść pieniądze tam, gdzie chcesz i pokaż wartość swoich klientów. Zachęta w postaci upominku lub rabat może znacznie wpłynąć na przyszłe przychody.

Dotykowa baza: dzwoniąc do klientów co jakiś czas, aby zobaczyć, jak sobie radzą, jak działa produkt / usługa, którą im sprzedałeś, i zapytaj lub wysłuchaj innych potrzeb. Skorzystaj z subskrypcji biuletynów, aby mieć zawsze na uwadze.

Świetna obsługa: najlepszy sposób na zapewnienie lojalności klientów. Wyjdź poza wszystko. Będziesz zaskoczony, jak wielkim orędownikiem może okazać się ten klient, jeśli chodzi o polecenia.
Upewnij się, że oferujesz im więcej produktów / usług, które będą odpowiadać rzeczywistym potrzebom. Jeśli polubili Ciebie i produkt, który kupili, kupią od Ciebie ponownie. Ważne jest, aby zawsze starać się sprostać potrzebom obecnych i przyszłych klientów.
Możliwości są nieskończone!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *