Tytuł:
Twój klient nie jest statystyką

Liczba słów:
553

Podsumowanie:
Gdy klient wchodzi do Twojego biura, chcesz mieć pewność, że witaj, chcesz traktować swoich klientów jak sztabkę złota, a nie jako statystykę.

Słowa kluczowe:
Sprzedaż, marketing, pożyczkodawca, kredyt hipoteczny, leady, telemarketing, umiejętności, szkolenia, komunikacja, sprzedaż

Treść artykułu:
Kiedy klient wchodzi do Twojego biura, chcesz mieć pewność, że czuje się mile widziany, chcesz traktować klienta tak, jakby był złotem, a nie jako statystykę.

Czy kiedykolwiek stałeś w kolejce, a kiedy przychodzi kolej na twoją kolejkę, sprzedawca krzyczy „następny?”

Na samą myśl o tym scenariuszu wzdrygam się. Nie jest to sposób na budowanie relacji z klientem.

Pracuję w sprzedaży od ponad piętnastu lat i dosłownie miałem klientów, którzy mówili mi, że najważniejsze jest dla nich bycie docenionym, a nie statystyka.

Pamiętaj o tym, gdy następnym razem będziesz czekać na klienta, zamiast krzyczeć „następny”, możesz grzecznie powiedzieć: „czy mogę ci pomóc, pani Jones”.

Wszyscy mamy swoje dzienne, tygodniowe i miesięczne cele, które musimy osiągnąć. A przy takiej presji, jaką wywiera się na nasz codzienny dzień pracy, łatwo jest stracić z oczu fakt, że to klient jest najważniejszy, jeśli chodzi o istnienie naszej firmy. Są kręgosłupem. Bez klientów przestajemy istnieć.

Oto kilka wskazówek, dzięki którym klient zostanie doceniony przez Ciebie i Twoją firmę, a nie będzie postrzegany jako kolejny numer w kolejce.

1. Zwróć się do klienta po imieniu

Zwracając się do klienta, upewnij się, że dzwonisz do niego po imieniu. Dzięki temu Twoje relacje z klientem będą na poziomie osobistym, a klienci lubią wiedzieć, że zostali zapamiętani. Daje im poczucie, że są ważne dla Ciebie i Twojej firmy.

2. Nie spiesz się za drzwiami

Ostatnią rzeczą, jakiej chce klient, jest pośpieszne wyjście za drzwi. Zapamiętaj. Prowadzisz firmę, w której ludzie są Twoim największym kapitałem. Nie jesteś na linii montażowej produkującej samochody, więc nie traktuj klienta tak, jakbyś był.

Kiedy zakończysz transakcję swojego klienta, zapytaj, czy jest jeszcze coś, co możesz dla niego zrobić, lub czy ma do Ciebie jakieś pytania. Możesz nawet skorzystać z tej okazji, aby zapytać, czy możesz omówić z nimi produkty niektórych firm, które Twoim zdaniem mogą im przynieść korzyści.

Ostatnią rzeczą, jaką chcesz zrobić, to zabrać ich do środka i wyciągnąć.

3. Omów tematy niezwiązane z biznesem

Twoi klienci kryją się za czymś więcej niż tylko biznesem, który z Tobą robią. Ludzie uwielbiają rozmawiać o sobie, na przykład o swojej rodzinie, pracy, zwierzętach domowych, hobby itp.
Zapytaj klienta o jeden z wyżej wymienionych tematów, gwarantuję, że z przyjemnością Ci o nim opowie .

To także świetny sposób na poznanie klienta i zbudowanie z nim silnych relacji.

Silna relacja biznesowa to świetna okazja, aby uzyskać wszystkie interesy Twojego klienta, a także wszystkich jego przyjaciół i krewnych za pośrednictwem poleceń.

Pamiętaj więc, nie traktuj swoich klientów jak statystyki, traktuj ich tak, jak jednego ze swoich znajomych.

Ten artykuł może być powielany przez każdego w dowolnym czasie, pod warunkiem, że nazwisko autora i linki referencyjne są aktywne i aktywne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *