Tytuł:
„Podwoj sprzedaż w serwisie eBay w 30 dni!”

Liczba słów:
497

Podsumowanie:
Po pierwsze i równie ważne dla Twojego sukcesu, jak wszystko, czego się tutaj dowiesz, jest jasne zrozumienie, w jaki sposób użytkownicy serwisu eBay znajdują rzeczy do wydania swoich pieniędzy na.

Bez względu na to, jakim są kupującymi, bez względu na to, skąd pochodzą, wszyscy używają tego samego narzędzia do znajdowania reklam aukcyjnych;

„Używają paska wyszukiwania do wpisywania ogólnych terminów…!”

Słowa kluczowe:

Treść artykułu:
Po pierwsze, równie ważne dla Twojego sukcesu, jak wszystko, czego się tutaj dowiesz, jest jasne zrozumienie, w jaki sposób użytkownicy eBay znajdują rzeczy, na które można wydać pieniądze.

Bez względu na to, jakim są kupującymi, bez względu na to, skąd pochodzą, wszyscy używają tego samego narzędzia do znajdowania reklam aukcyjnych;

„Używają paska wyszukiwania do wpisywania ogólnych terminów…!”

Bardzo rzadko kupujący zaznaczają pole wyboru „Wyszukaj tytuł i opis” i zaczynają przeglądać bardziej szczegółowe wyniki. Heck; pole wyboru nie jest nawet dostępne na pierwszej stronie serwisu eBay, w rzeczywistości musisz wykonać „Wyszukiwanie zaawansowane”, aby mieć taką opcję. To tylko potwierdza znaczenie słów kluczowych w tytule.

Niektórzy raczej przeglądają kategorie niż wyszukują, ale interesuje nas tutaj głównie ogólna większość, a nie wyjątki od reguły.

Jeśli nie jesteś tego świadomy, oznacza to, że większość wyszukiwań to TYLKO SPRAWDZANIE TWOJEGO TYTUŁU, a nie słowa w obszarze opisu reklamy !!!

Doświadczenie podpowiada mi, że skoro już to wiesz, w rzeczywistości wyprzedzasz 70% innych sprzedawców w serwisie eBay; i to bardzo ostrożne oszacowanie ..!

Teraz, gdy już dobrze rozumiesz znaczenie słów kluczowych w tytule, oto lista priorytetów umożliwiająca precyzyjny wybór właściwych dla każdej reklamy:

Potraktuj te reguły dosłownie, ale zrozum że każdy z nich nie będzie miał zastosowania do każdej wyświetlanej reklamy. Twój tytuł może mieć maksymalnie 55 znaków i po prostu postaraj się osiągnąć jak najwięcej z nich w tej ograniczonej przestrzeni.

1. Oczywiste słowa kluczowe, które są specyficzne dla sprzedawanego produktu i upewnij się, że są poprawnie napisane.

2. Jedno lub dwa błędy w pisowni oczywistych słów kluczowych z ostatniej reguły. (Google twierdzi, że 33% wszystkich wyszukiwań zawiera błędy ortograficzne) … ŁAPAĆ TO? Jedna trzecia! Nie zapomnij o tej części.

3. Jedno lub dwa ogólne słowa kluczowe serwisu eBay, takie jak „nr”, „n / r”, „brak rezerwacji”, „bezpłatna wysyłka” lub „partia”. Są to słowa kluczowe wyszukiwane przez wielu profesjonalnych nabywców.

4. Inne ogólne słowa kluczowe, takie jak „nowy”, „bezpłatny”, „doskonały”, „pc”, „usb”, „dvd”, „sprzedaż hurtowa” lub „materiały eksploatacyjne”. Możesz używać tylko tych, które są odpowiednie dla sprzedawanego produktu, ale mają one bardzo duże możliwości.

Weź teraz te zasady i utwórz listę na kartce papieru za każdym razem, gdy masz zamiar wystawić ogłoszenie. Zwykle lista jest zbyt duża, aby zmieścić się w tytule. Gdy lista jest gotowa, zacznij zawężać listę, używając struktury priorytetów, którą właśnie ci dałem, aż zmieszczą się do limitu 55 znaków.

Jeśli masz więcej niż jeden przedmiot do sprzedania i zamierzasz wystawić kilka kopii swojej reklamy, poświęć trochę czasu na stworzenie różnych tytułów dla każdego z nich !!! Jeśli tego nie zrobisz, użyj tego samego tytułu dla każdej kopii; tylko marnujesz pieniądze. Wiele wersji tej samej reklamy z różnymi tytułami może naprawdę zwiększyć ruch.

Z poważaniem,
Chuck Mullaney
https: //secure.iauctionsuccess.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *