Tytuł:
Nie potrzebujesz szkolenia sprzedażowego

Liczba słów:
607

Podsumowanie:
Czy istnieje właściwy sposób sprzedaży? Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego sprzedaż może być taka trudna? Ten artykuł ujawnia prawdę o prawdziwej skuteczności sprzedaży i marketingu, a także przedstawia wewnętrzną strategię doskonalenia prezentacji.

Słowa kluczowe:
skuteczność marketingu, doradztwo marketingowe, szkolenia sprzedażowe, od zewnątrz, od wewnątrz

Treść artykułu:
Jeśli jesteś przedsiębiorca, konsultant, właściciel firmy lub niezależny profesjonalista, prawdopodobnie zadałeś sobie niektóre lub wszystkie z następujących pytań:

* Jak mogę zdobyć więcej klientów?
* Jak mogę zdobyć lepszych klientów?
* Jak sprzedać więcej klientom, których mam?
* Czy mogę zarobić więcej pieniędzy i nadal mieć życie?
* Dlaczego czasami działania sprzedażowe są tak trudne?
* Czy istnieje „właściwy” sposób sprzedaży?
* Gdzie mogę uzyskać praktyczną poradę, gdy jej potrzebuję?
* Kiedy będzie to łatwiejsze?

Cóż, mam kilka odpowiedzi. Oto, co powie Ci większość firm szkoleniowych w zakresie sprzedaży, jest odpowiedzią na wyzwania związane ze sprzedażą i marketingiem: szkolenie sprzedażowe. Oto, co powie Ci większość konsultantów marketingowych: doradztwo marketingowe.

Cóż, po prostu tak nie jest.

Jeśli już, musisz się ODDOWIEDZIEĆ, co powiedziały Ci liczne szkolenia i seminaria marketingowe oraz książki sprzedażowe. Musisz ponownie połączyć się z tym, jak sprzedawać w oparciu o to, kim jesteś – w skrócie, aby zacząć używać i rozpoznawać siłę sprzedaży w inny sposób.

A oto coś nowego i innego pochodzącego od kogoś takiego jak ja: nie potrzebujesz szkolenia w zakresie sprzedaży.

Szkolenia sprzedażowe (i wszelkie szkolenia) są przeznaczone dla osób, którym brakuje wiedzy. Moi klienci są zazwyczaj bardzo sprytni. Ale nauczyli się sprzedawać od ręki – używając sztuczek, sprytnych zwrotów, manipulacyjnych technik „zamykania” i sztucznego „budowania relacji”. Nic z tego nie działa ani nie trwa długo, ponieważ jest na zewnątrz – próbuje zmusić Cię do przyjęcia formy, do której po prostu nie pasujesz.

Naprawdę skuteczne podejście odblokuje Twoje myślenie i pomoże Ci sprzedawać NAPRAWDĘ. Jest bardziej autentyczny, działa i trwa, ponieważ zaczynasz sprzedawać od podszewki – w oparciu o to, kim jesteś, a nie na zewnętrznym zestawie zachowań, które sprawdzają się tylko w przypadku niewielkiego odsetka sprzedawców ze „starej szkoły”.

Pomyśl o tym. Wiesz, jak sprzedawać (a przynajmniej wiesz, że nie podoba ci się to, co większość szkoleń sprzedażowych MÓWI, jest sposobem na sprzedaż). Prawdopodobnie przeszedłeś szkolenie w zakresie sprzedaży; i być może byłeś na kilku seminariach sprzedażowych; prawdopodobnie przeczytałeś jedną lub dwie książki o sprzedaży lub marketingu; a może nawet słyszałeś jakieś puszyste prelekcje „woo-woo”, które nazywają się szkoleniem sprzedaży; ale żadna z nich nie została przyjęta, ponieważ żadna z nich nie wydawała się dla ciebie istotna ani nie świadczyła o twoim pragnieniu pomocy ludziom poprzez zapewnienie prawdziwej wartości.

Potrzebujesz osobistej strategii sprzedaży i marketingu, która bezproblemowo połączy Twoje naturalne ja z najmocniejszym przekazem dla potencjalnych klientów, przy jak największej wartości, przy jak najmniejszym nakładzie czasu i wysiłku.

W takim razie potrzebujesz planu i mechanizmu odpowiedzialności (kierownik sprzedaży, trener lub współpracownik), które pomogą Ci realizować Twój plan, dzień po dniu, perspektywa po potencjalnym.

W przeciwieństwie do tradycyjnych szkoleń sprzedażowych, prawdziwa skuteczność sprzedaży i marketingu to proces, a nie wydarzenie. I działa zawsze od WEWNĄTRZ. Oznacza to, że koncentruje się na umiejętnościach wewnętrznych i trwałych narzędziach, a nie na sztuczkach sprzedażowych czy zewnętrznych „technikach”.

Wybierając specjalistę ds. Sprzedaży i marketingu, należy mieć świadomość, że wielu konsultantów ds. Marketingu podaje szczegółowe plany, ale nie udostępnia żadnych narzędzi. Wiele szkoleń sprzedażowych zapewnia konkretne narzędzia, ale nie ma ogólnego planu.

Chcesz poszukać zasobów, które integrują szeroko zakrojoną strategię marketingową z codziennymi narzędziami sprzedaży, tak aby Twój marketing DZIAŁAŁ i ZDARZYŁA SIĘ WIĘCEJ SPRZEDAŻY. Prawda jest taka, że nikt nie potrzebuje szkolenia sprzedażowego „jednego rozmiaru dla wszystkich” ani doradztwa „oto Twój plan marketingowy i powodzenia”. Potrzebujesz po prostu spersonalizowanego zestawu kluczy, aby odblokować odpowiedzi biznesowe, których potrzebujesz. Nie ma foremki do ciastek. Nie jesteś ciasteczkiem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *