Tytuł:
Komu sprzedajesz?

Liczba słów:
518

Podsumowanie:
Jeśli chcesz szybko rozpocząć swoje życie i swój biznes, musisz wiedzieć, jakim typem marketingu internetowego jesteś. Prawdziwy sukces finansowy osiągają tylko ci, którzy opanują tę koncepcję. Więc zadaj sobie pytanie: „Czy wiesz, jakim jesteś sprzedawcą internetowym”?

Słowa kluczowe:
copywriting, reklama, marketing internetowy, copywriter, mała firma, marketing, konwersja w witrynie internetowej, konwersja w witrynie, konwersja ruchu, konwersja w sieci, ruch w sieci, mentoring, coaching, seminarium internetowe

Treść artykułu:
Copyright 2006 Quick Turn Marketing International, Ltd.

Kim są Twoi klienci?

Co o nich wiesz?

Czy potrafisz wymienić przynajmniej pięć do dziesięciu cech, które posiadają? Jeśli nie wiesz, kim są Twoi klienci, nie możesz skutecznie im reklamować.

Jeśli nie wiesz, komu sprzedajesz, Twoje działania marketingowe będą ogólne, nieciekawe i nieukierunkowane… trzy kluczowe składniki nieudanej kampanii.

Musisz dokładnie poznać swoich potencjalnych klientów. Jeśli już prowadzisz działalność, pierwszym krokiem jest dokładne ustalenie, kto jest Twoim rynkiem docelowym. Małe firmy upadają jak muchy, po prostu dlatego, że właściciele firm nie poświęcili czasu na doskonalenie się na swoim rynku.

Większość przedsiębiorców popełnia błąd, zakładając, że każdy jest potencjalnym klientem. Jeśli każdy jest Twoim klientem, nikt nie jest Twoim klientem.

Aby odnieść sukces, Twoja wiadomość marketingowa musi:

* Przemawiać bezpośrednio do osób, które chcą tego, co masz do zaoferowania

* Zrobić niezatarte wrażenie, które prowadzi ich do wniosku musi mieć Twój produkt lub usługę.

Idealnie, gdy potencjalny klient zacznie czytać Twoje materiały marketingowe, musi powiedzieć: „Hej, ta osoba naprawdę mnie zna! Ta osoba do mnie mówi! ” Aby osiągnąć ten poziom komunikacji, musisz znaleźć sposób myślenia potencjalnych klientów.

Oto kilka pytań, które pomogą Ci szybko zidentyfikować rynek docelowy. Jeśli nie znasz odpowiedzi na te kluczowe pytania – dowiedz się lepiej!

1. Kto jest moją idealną perspektywą?

2. Jaki jest ich wiek?

3. Jaka jest ich płeć?

4. Jaki jest ich poziom wykształcenia?

5. Jak o mnie usłyszeli?

6. Jaki jest ich dochód?

7. Jaka jest ich praca i stanowisko?

8. Gdzie oni żyją?

9. Gdzie oni pracują?

10. Jakie są ich postrzegane pragnienia, potrzeby i pasje?

11. Jakie są ich nadzieje i marzenia?

12. Jakie są ich hobby?

13. Jakie są ich powiązania polityczne?

14. Do jakich grup, klubów lub stowarzyszeń należą?

15. Na jakie reklamy odpowiadają?

16. Jakie publikacje czytają regularnie?

Dobry marketing to konkretny marketing.

Im bardziej jesteś dokładny, tym silniejszy będzie twój marketing, tym większe prawdopodobieństwo, że Twoi potencjalni klienci zareagują i tym większe prawdopodobieństwo, że otrzymasz sprzedaż.

Pozwól mi wyjaśnić. Twój produkt lub usługa może mieć dziesiątki różnych rodzajów potencjalnych klientów. Każdy z tych różnych potencjalnych klientów (różniący się płcią, wiekiem itp.) Może kupić to, co sprzedajesz… ale każdy z nich kupi z różnych powodów: cena, wartość, presja rówieśników itp. Musisz dotrzeć do potencjalnych klientów umysły i dowiedz się, co je nakręca.

Twoim zadaniem jest zidentyfikowanie powodów, dla których różni ludzie chcą tego, co sprzedajesz, i jakie różne techniki marketingowe motywują ich do zakupu. Proponuję zacząć tutaj:

* Jakie są ich największe lęki i frustracje?

* Jakie są ich największe postrzegane pragnienia i potrzeby?

Im więcej wiesz o niepokojach, frustracjach i postrzeganych potrzebach potencjalnych klientów, tym łatwiej będziesz w stanie im sprzedawać! Kiedy rozwiążesz ich problemy, zarobisz więcej pieniędzy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *