Tytuł:
Dlaczego Twoja grafika to śmieć!

Liczba słów:
549

Podsumowanie:
Słyszałeś wyrażenie „śmieci weszły, śmieci wyszły!” Jest to również prawdą, gdy mówią „Otrzymujesz to, co widzisz!” Akronim to WYSIWYG! …

Słowa kluczowe:
grawerowanie laserowe, logo projektu, bezpłatne logo, logo firmy, bezpłatny haft, projekty sitodruku

Artykuł Body:
Słyszałeś wyrażenie „śmieci w wejściu, śmieci na zewnątrz!” Jest to również prawdą, gdy mówią „Otrzymujesz to, co widzisz!” Akronim to WYSIWYG!

Będąc w branży digitalizacji logo już od ponad dwudziestu lat, widziałem praktycznie wszystkie rodzaje i typy dzieł sztuki. Wszyscy chcemy i mamy nadzieję, że grafika „gotowa do aparatu” pojawi się na naszym biurku lub w plikach komputerowych. Faktem jest, że rzadko widzimy obraz „doskonały” i zwykle oczekuje się, że zdziała cuda na rozmytym lub pikselowanym projekcie. Nawet przy użyciu najnowszego oprogramowania niektóre grafiki mogą stanowić wyzwanie w przygotowaniu do określonych aplikacji.

Większość naszych klientów (i podejrzewam, że również Twoi) nie zdaje sobie sprawy, że możesz nie być w stanie osiągnąć tego samego „wyglądu” w porównaniu z tym, co widzą na wydruku. W zależności od aplikacji może być konieczna zmiana obrazu, aby zapewnić lepszą reprezentację. Oczywiście nie powinniśmy jednak oczekiwać, że nasi klienci zrozumieją tę sprawę… dlatego właśnie do nas przychodzą.

Jedną z najbardziej pomocnych wskazówek, jakie otrzymałem na początku mojej kariery, było zasugerowanie klientowi powrotu do swojej „drukarki” (osoby lub firmy, która stworzyła wizytówki lub papier firmowy) w celu uzyskania wyraźnej, ostrej grafiki. Wiedząc, że gdyby mieli w ręku wizytówkę, ktoś musiałby mieć w aktach oryginalne dzieło sztuki gdzieś w granicach swoich możliwości. Sugerując klientowi, aby drukarka przesłała mi projekt, zwykle wyeliminowałoby to konieczność niepotrzebnego „porządkowania” obrazu.

Oczywiście zdarzają się sytuacje, kiedy klient przynosi papierowy worek lub serwetkę, w której zapisał pomysł na wytłoczenie lub grawerowanie. Są to sytuacje, w których miło jest mieć dyżurnego artystę lub kogoś, kto może „przerysować” logo do celów produkcyjnych. Większość małych sklepów nie ma luksusu posiadania takiego talentu w domu, ale ponownie, na początku mojego przedsięwzięcia, nauczyłem się korzystać z innych źródeł.

Kiedy zaczynaliśmy działalność w branży logo, jedynym „artystą” byłem ja. Mówiąc to tak, jakby to było… najlepszy rysunek, jaki kiedykolwiek zrobiłem, był w mojej pierwszej książeczce do kolorowania kropka-kropka! Jeśli chodzi o rysowanie odręczne, patrzę na innych z talentem otrzymanym od Boga. Rozwiązanie? Złożyłem wizytę w naszym lokalnym college’u, a także zadzwoniłem do szkół średnich w naszej okolicy, szukając artystów. W ramach tego procesu poznałem kilka osób i nadal używam dwóch z nich w moim istniejącym biznesie! Porozmawiaj o kopalni złota !! Te dwie osoby brały udział w wielu projektach i pomogły rozwinąć naszą firmę na wielu różnych poziomach, opracowując tysiące obrazów clipart i logo dla handlu.

Dowiedziałem się, że jeśli chcę dostarczyć mojemu klientowi logo najwyższej jakości. Musiałem zacząć od czegoś wartościowego. Nawet jeśli oznaczało to zatrudnienie artysty do odtworzenia rysunku, było to warte wysiłku. Posiadanie wysokiej jakości obrazu, na którym można pracować, zmieniło świat podczas digitalizacji projektu.

Sugeruję, abyś zaczynając od optymalnej jakości swojej grafiki, uniknął wyrzucania śmieci!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *