Tytuł:
Czy lepsze zakończenia tekstu reklamy to lepsza sprzedaż?

Liczba słów:
477

Podsumowanie:
Czy sposób zakończenia tekstu reklamy ma wpływ na sprzedaż lub jej brak? Absolutnie! Ale jakie są rzeczy, które możesz zrobić, aby poprawić tekst reklamy, co wpłynie na wynik finansowy?

Słowa kluczowe:
praca w domu, biznes w domu, okazja biznesowa, biznes internetowy, marketing internetowy, praca, wolny strzelec, zarabianie pieniędzy w Internecie, marketing afiliacyjny

Treść artykułu:
Czy sposób zakończenia tekstu reklamy ma wpływ na sprzedaż lub jej brak?

Absolutnie! Sposób zakończenia tekstu reklamy może i ma wpływ na sprzedaż lub jej brak!

Przeczytaj te 10 potężnych sposobów na zakończenie tekstu reklamy, a zaczniesz rozumieć, o co mi chodzi.

Nie wybieraj jednej z tych metod na chybił trafił i zakładaj, że zwiększy ona Twoją sprzedaż.
Poeksperymentuj z każdą z tych metod. A może jedna lub więcej z tych metod zainspiruje Cię do wypróbowania podobnego pomysłu.

Chodzi o to i nie mogę tego wystarczająco podkreślić – jeśli chcesz poświęcić trochę czasu na sprawdzenie różnych podejść, wkrótce znajdziesz takie, które może

podnieść sprzedaż do góry nogami.

1) Zakończ tekst reklamy, informując ludzi, co się stanie, jeśli kupią Twój produkt. Jako przykładu użyj swojej najpotężniejszej korzyści.

2) Lub zakończ tekst reklamy, mówiąc ludziom, co się stanie, jeśli nie kupią Twojego produktu. Użyj problemu, którego nie będą w stanie rozwiązać bez

tego.

3) Użyj tej metody, aby zakończyć tekst reklamy, na pytanie, które zawsze odpowiedzą „tak”. Będą wtedy przyzwyczajeni do powiedzenia tak, kiedy poprosisz ich o zamówienie.

4) Lub zakończ tekst reklamy krótką oceną całej reklamy. Powtórz wszystkie główne korzyści i funkcje, które otrzymają.

5) Możesz zakończyć tekst reklamy z terminem. Powiedz im, że jest to oferta ograniczona czasowo i muszą złożyć zamówienie przed określoną datą.

6) Spróbuj zakończyć tekst reklamy potężną gwarancją. Daj im dożywotnią lub potrójną gwarancję zwrotu pieniędzy.

7) Możesz zakończyć tekst reklamy poleceniem. Użyj jednej lub dwóch opinii klientów, które są wiarygodne i zawierają konkretne wyniki.

Upewnij się, że prosisz klientów o pozwolenie na umieszczanie ich opinii w reklamach.

8) Lub możesz zakończyć swój tekst reklamy darmowym bonusem. Kiedy dajesz im darmowy bonus, zwiększa to postrzeganą wartość produktu.

9) Spróbuj zakończyć tekst reklamy obniżoną ceną. Po prostu podaj swoją zwykłą cenę, a następnie zaoferuj obniżoną cenę z zamówienia już teraz.

10) Lub możesz zakończyć tekst reklamy bezpłatną próbką lub wersją próbną swojego produktu. Jeśli Twoja reklama nie zachęciła ich do zakupu, może zrobiłaby to bezpłatna próbka lub wersja próbna.

Nie zapomnij śledzić sprzedaży podczas różnych podejść reklamowych, w przeciwnym razie nie będziesz wiedział, która metoda jest dla Ciebie najlepsza.

Jeśli podoba Ci się ta informacja, będziesz L-o-v-e inne rzeczy, które mamy dla Ciebie w naszym biuletynie F-r-e-e. Zapisz się już teraz, zanim zapomnisz, kliknij

ten link www.athomebusinesswizard.com formularz rejestracji znajduje się w lewej części strony.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *